maandag, maart 25, 2013

Wat nu, gaan we wel spelen vanaf komend weekend?

Misschien dat er al over gesproken wordt door bestuurders maar wat mij betreft moet het programma worden aangepast!

Niemand leerde al op en in no-time staat het geplande programma voor de deur.
In Belgie zijn al 2 weekenden afgelast en een 3e is denk ik in aantocht.
In Nederland met het opbouw vliegprogramma qua kilometers moeten aanpassingen worden gemaakt als we ook gaan uitstellen.
Ik ben benieuwd!

De duiven zijn gezond maar vorig jaar waren ze door het veel betere weer ook veel beter dan nu.
Ik doe m'n best ze zo goed mogelijk te hebben. Zodra dan het weer verbeterd hoop ik dat de forme ook komen wil. Momenteel heb ik de winter/rust wat gemengd met een zwaardere mengeling. Ze moeten wel warm blijven of course!

Deze week de laatste jongen bijzetten en dan is het hier klaar wat dat betreft. Blij toe.