maandag, april 08, 2013

Nog heel even

Nog heel even en we beginnen.
Zelf heb ik de doffers zaterdag gelapt, 10 km.
Aanstaand weekend is er een trainingsvlucht met de club/ regio.

Velen leerden op dit weekend. ik heb veel duiven zien gaan.

De jongen zijn gisteren geschrokken en dan is het direct prijs.
3 stuks weg waaronder dat belsje. 2 zag ik nog overgaan en ik deed er enkele oude duiven uit om ze op te halen, tevergeefs. De schrik zit er dan zo in dat ze niet durven. 1 tikte nog een keer de dakpannen aan en op hetzelfde moment gingen de oude duiven in de lucht en het jonge ding ook.

Het is alle jaren een issue bij me. De ligging is kennelijk van dien aard dat ze er schuw van worden en niet meer durven dalen op de dakpannen. Ik schreef er al eerder over... het is zover dus. Ik hoop maar dat ze vandaag het lef vinden om alsnog te komen. Als het enkele van de oudste jongen zijn dan weten ze heus waar ze moeten zijn. Nu nog de angst overwinnen.