donderdag, april 11, 2013

Zaterdag gaat het gebeuren

Komende zaterdag start het seizoen echt.
Alle afdelingen hebben wel een vlucht gepland staan geloof ik, iedereen heeft er zin in.

Zelf doe ik nog niet mee hoor, komende week wel.
Wel even klokje laten checken en nog 1 ring aanpassen.
De 920 z'n chipring blijkt niet meer te werken.
TIP: dubbelcheck of de chipringen het allemaal doen bij u!!

Gisteren de jongen laten enten.
Wat een stress allemaal die jongen in de mand!
Ze scheten elkaar eronder, dat geeft wel een zootje.
Wat mij betreft alleen maar meer motivatie om ze elke zaterdag enkele uren in de mand te blijven zetten.

Ik heb alle jongen nog.
Enkelen hebben een soort kruisje achter de naam.
Ze moeten snel niet meer opvallen in negatieve zin anders een enkeltje 'foetsie'.
Er zijn er zichtbaar enkelen die het regime niet zo eenvoudig vinden.
Wat opvalt is dat de jongen uit de betere duiven er het minst last van hebben.
Is dat geen indicatie??

Heeft u al op PIPA gekeken?
Alles wordt nog een keer uit de kast getrokken voor een mega kaskraker bij de verkoop van de duiven van Leo Heremans. Los van de kwaliteit van die dieren is het al mooi om te zien hoe ze aan het opbouwen zijn. Meesters zijn het om het steeds grootster af te schilderen. Buiten kijf: die vent heeft en had veel goede duiven hoor!

Nu is er een leuk filmpje van Eijerkamp waarbij hij hun eerder aangeschafte duiven laat zien en bespreekt.
Ik ben benieuwd wat we nog meer gaan zien de komende weken.