maandag, augustus 26, 2013

Met een sisser afgelopen

Ik was blij dat 'k er geen mee heb gehad afgelopen weekend.
De voorspellingen waren van dien aard dat ik 't niks zag worden.
Onze kids waren logeren en het gaf me de gelegenheid m'n vrouw nog eens uit eten te nemen.
Natuurlijk had iemand ze voor me ingekorfd, die afspraak stond ook al met duivenmaatje JP maar ik heb vrijdagmiddag besloten dat niet te doen.

M'n verbazing was dan ook groot dat ze er toch uitwaren zaterdagmorgen.
Druppelend van de regen duiven gewacht en alleen in de club al, stond het ongeveer een uur open.
Wat ik begreep is dat de verliezen meevielen.

Dat ze los zijn gegaan snap ik niet.
normaliter lost niemand duiven met zulke omstandigheden... afgelopen zaterdag dus wel.
Mij leek het niet verantwoord maar ik ben dan ook geen weerprofeet.
Gezien het verloop ook kantje boord hoor maar als de verliezen meevallen hebben wij melkers maar een erg kort collectief geheugen, is het niet?!

Misschien ook maar goed.

A.s. de nationale Derby Sens.
Was dit de grote motivator om toch maar duiven te lossen afgelopen zaterdag? En zondag dan maar korter bij te komen ipv de officiele midfondvlucht te hebben?! Voor mij heeft het er op z'n minst de schijn van dat die belangen mee hebben gewogen. Zonder overigens maar te zeggen dat dat positief of negatief is hoor!

Het weer is begin van de week goed; Goed voor de duiven.
Ik ben benieuwd naar de resultaten.
'k ben benieuwd of de groten weer een mindere uitslag hadden afgelopen weekend en a.s. derby weer zullen knallen.

Veel succes allemaal!