dinsdag, augustus 27, 2013

's zomers

Het is heerrlijk weer.
degenen die het seizoen netjes volmaken de komende weken treffen het.
Ik ga er maar vanuit dat de forme op deze manier niet zomaar wegzakt maar wie weet nog wel wat oploopt!

Bij mij zitten de oude duiven met kleine jongen... dat groeit als kool.
Blik voer erin of het niks is.
Her en der zie ik de rui al flink starten... zodra de jongen enkele weken ouder zijn zal dat wel losbarsten. Ruimengeling, extra lijnzaad en beute bak (of vergelijkbaar?) en veel vrijheid inclusief bad.

Dat doet de dieren goed en zal ze snel volledig doen recupereren, zodanig dat het duivenlijf weer optimaal werkt en ze weer glad en zacht zullen worden.

M'n fondplannen worden concreter.
Ik heb eitjes besteld en het plan om volgend jaar de switch concreet te realiseren is in de maak.
Dus inhoudelijk keuzes (welk soort haal ik in huis) en organisatorisch (hoe regel ik e.e.a.) zijn volop gedaan en gaande.
Vnml lekker om er relaxed mee om te gaan... grove contouren schetsen en wel zien hoe dat fijn te slijpen is!