zondag, augustus 18, 2013

Prijs en reacties

Enkele tientallen reacties heb ik al ontvangen; dank daarvoor.
De meesten vragen naar de prijs.
Simpel: Ik hanteer 50,- als richtprijs; afhankelijk van wat men wil (bijv. de hele ronde in 1x) is een prijs maken mogelijk.

Ik bemerkt dat men wel wil maar voor een habbekrats duiven wil aanschaffen. Men wil kennelijk voor prijsjes onder het niveau van de duivenmarkt te Lier de kersen uit de taart. Tsja, reis dan maar af naar Lier hoor...

Enkelen vragen uiteraard ook naar jongen uit de toppers.
In principe ga ik niet direct slechts die van de hand doen.
Daarnaast komen m'n besten niet perse uit die toppers grappig genoeg.
op 1 of 2 na hebben alle doffers 1 of meerdere 1e prijzen, wat is dan de topper?!


JJ Bolier had de 3e snelste van heel afdeling Zeeland gisteren met een jonkie van mij... hij verloor nog tijd omdat de antenne het ding niet pakte en hij het er alsnog over moest halen!
Laban Senior 2 onverduisterde jongen voorop, ook uit Oud Beijerland...
Ook bij anderen kunnen ze voorin meedoen dus!