donderdag, oktober 31, 2013

Nog even

Nog even en er wordt alweer gekoppeld.
Eind november gaan de die-hard winterkwekers weer aan de slag.

Hier nu een kuur met TrimSulfa tegen paratyphus.
Ik ben totaal geen medicijnman en misschien juist daarom deze kuur.
Er zit van nogal wat hokken duiven en er zijn er uitgeleend geweest.
Bij 1 of 2 waag ik te twijfelen of er niet iets sluimerd.

Ik wil op safe spelen en de dieren paratyphus vrij (of arm?)maken.
Natuurlijk twijfel ik aan nut en noodzaak maar dit jaar deze keus.
Aankomend voorjaar wellicht een enting.

De rui verloopt goed geloof ik, duiven doen het goed.
De laatjes zeker, wat een mooi spul.

Halverwege de maand is de clubtentoonstelling.
Beetje te vroeg voor enkele duiven vooral qua stand van de pennen (nog 1 of 2 oude pennen en staart nog niet 100% uitgeruid). Hoort erbij.
Mooie kwekers van een ander die al klaar zijn met ruien hebben dan een puntje voor.

A.s. weekend Prijsuitreikingen van club en afdeling; de drukte van deze soort is ook weer begonnen!