vrijdag, november 01, 2013

Vocht

Het vochtige weer is wat mij betreft nu wel genoeg geweest.
wat een natte boel. Bijna geen dag zonder regen of vocht.

Ondanks dat de duiven het goed maken, zou droog weer beter zijn.
De kuur trimsulfa gaat goed. ze drinken voldoende en ik zie geen reacties.
Nog 1 week, zodat ze 2 weken gekuurd zijn.

Ruim een maand voor ik ze koppelen wil is het achter de rug.

De stofkam gaat er doorheen.
Zo selecteer ik nog een jaarling uit.
wel veel prijzen maar geen kopprijzen.
Een volle broer ervan en 1 jaar jonger is meer beloftevol vind ik.
Weer een voedster erbij.
nu nog een duivin vinden voor 'm om voedster te zijn... ben ik gelijk weer een duivin 'kwijt' oftwel de lat ligt hoog en soms maak ik dankbaar gebruik van situaties als deze om dan ook maar een duivin extra uit te selecteren.