donderdag, april 03, 2014

Nog ff

Nog ff en de boel is opgestart.
Laten we hopen dat het zaterdag meezit. Ik beslis pas morgen wat ik doe.
Wellicht breng ik ze zelf morgenochtend nog voor een lapje.

Voorlopig voorspoed, geholpen door het weer!
Ik heb er weer zin in.

Veel pigment bij de fondduiven.
Donkere pootjes zonder dat het nu perse van die donker geschelpten worden ofzo.
Ik zie graag dat er een diepe kleur in zit. Er zijn wel van die duiven waarvan de kleuren wat lijken te vervagen... ik geloof er niet zo in. Of moet ik zeggen ik hou er niet zo van. Dat laatste is beter want anders zijn er weer mailers die aangeven dat hun kampioensvogel juist zo'n verbleekte is.
Volgens mij kan veel / diep pigment duiden op goede doorbloeding = zachte pluim ook!

Omdat het zulk mooi weer was, liet ik de doffers even uit om 07:15.
Het is wat vroeg maar ze gingen HARD.
Lekker snel terug op de honger... eten mannen.