maandag, mei 12, 2014

Herfst houdt nog even aan

Vandaag en morgen blijft het meer herfst dan voorjaar.
Wind en temperatuur vergissen zich in het juiste jaargetijde.

Op naar Meaux voor aanstaand weekend.
Ik hoop dat het allemaal beter uitpakt dan afgelopen weekend.

Ik kreeg van diversen bijval over het gemopper van mijn artikel van gisteren.
Uit betrouwbare bron zijn het niet zozeer de lossers die mis zaten maar de weersvoorspellers.
De buien zouden toch meer en spontaan zijn ontstaan dan gedacht waardoor het in feite 1 grote regenzone werd.
De start was wel droog maar al snel toch regen, zo'n beetje vanaf Noord Belgie, Zeeuws Vlaanderen was het een waterballet.

Een goede evaluatie lijkt me toch wel op z'n plek en transparantie daarover!
Opbouwende kritiek: wees transparant over de info o.b.waarvan je lost, versla dat (incl. beeldmateriaal)+ kijk terug binnen een week (en niet pas in het jaarverslag) en versla dat ook. Lijkt me goed en ten bate van de gehele duivensport. We zijn beland in een tijdperk waarin dit meer en meer gemeengoed is en wat mij betreft heel goed kan worden geintroduceerd in de duivensport. Onze afdeling loopt met verantwoorden voorop... wellicht kan dat hier ook mee (nog een stap verder)?!

Gelukkig maar dat velen snel over gaan op de orde van de dag.
Met blijven mopperen kom je er niet en de verzorging (nazorg) van je eigen luchtacrobaten is toch belangrijker dan gemopper omwille van zoiets. Het leeuwedeel van de strijders is gelukkig terug en ze kunnen tegen een stootje gelukkig!