dinsdag, juni 17, 2014

Artikel A.S., "83e getekende ofzo"

Heeft u dat artikel gelezen van AS in De Duif of op zijn website.
Een artikel waar ik mezelf in herken.

Leuk allemaal die goede uitslagen maar waar blijft die ene keivroege?
The winner takes it all, nietwaar?

Ik speel jaloersmakende mooie uitslagen, zeker qua prijspercentage.
Toch is het die eerste die telt. Die telt pas echt!
Waar dat vorig jaar lukte, is dit een ander seizoen.


Je wint geen zilver, je verliest goud!


Ook maakt het me gedreven. Gedreven om er aan te werken komend weekend ook weer voor die ene uitschieter te gaan... Dat mensen, dat wil ik het liefst.

Ik mopper meer over niet de eerste te pakken dan dat ik mopper wanneer ik de eerste pak maar verder niet zo'n fraaie uitslag zou hebben. Die eerste, daar gaan we toch voor?! U toch ook?!