woensdag, juni 18, 2014

aankomend weekend

Aankomende zaterdag speel ik ze niet of het moet de 2 bourgesgangers zijn op Duffel.
Ik vind het verstandig collectief even krachten op te doen op weg naar Mantes la Jolie.

Jongen doen het op een enkele na goed. Het wordt een lekker ploegje.
over slechts enkele weken moet dat spul ook al in de mand.
Het is echt ander materiaal maar ze maken het goed. Vliegen makkelijk een uurtje met z'n allen.

Ik ga ze al vroeg een chipring aandoen. Ik wil gewoon snel weten hoe ze komen, ook van lapvluchtjes straks.
Gaan ze kwijt en de chipring erbij? Dikke pech maar lig er dan niet extra van wakker hoor.

Komend weekend steek ik daar de lampen aan en hou de langste dag dan kunstmatig vast.
Klein beetje gemanipuleer om ze langer te kunnen spelen. Ruien zullen ze wel maar een beetje remmen lijkt me bij deze latere onverduisterde jongen een must

Mijn fransoosje zit er nog. Het is een duivinnetje.
Gaat gewoon mee met de rest, straks.