dinsdag, juni 17, 2014

Weer flinke verliezen

Toch her en der weer veel verliezen van jonge duiven hoor ik.
In Zeeland afgelopen week flinke klappen voor deze en gene.
De lol gaat er dan flink af zeg.

Ik ben er tot heden 1 kwijt van het hok.
Het is maar hopen dat de verliezen mee gaan vallen.
Gisteren vlogen ze een dik uur maar ik weet dat 't morgen geheel anders kan zijn.
De jongsten hebben nu 'neusjes'. Grappig om te zien dat ze daar doorheen moeten en dat 't even duurt voordat ze dat tacklen. Kennlijk moeten ze ook een zekere leeftijd hebben alvorens ze dat krijgen. Misschien hebben ze nog afweerstoffen tot een bepaalde leeftijd en daarna pikken ze het toch mee zoiets?!

Ik doe er evengoed niks tegen.
Blijft het, duurt het, dan heb ik 2 oplossingen: eruit of kuren.
Eruit als er maar 1 is t.o.v. de rest. Kuren als ze er collectief mee worstelen.