maandag, juni 16, 2014

Opvallende prestaties

Gisteren sprak ik iemand die mijn prestaties had opgezocht op compuclub.
"Zonder twijfel knap die prestaties van je maar... enkele anderen die bij 46/53 pakken vielen toch ook wel erg op" was de boodschap.
Superknap om ze zo hard te krijgen als enkele topspelers. Soms 20- 30 - of meer duiven mee en percentages pakken om koud van te worden. Reteknap en mijns inziens debet aan een goed systeem toegepast bij goede duiven!

Met mijn 10 val ik amper op maar sta er toch weer tussen. Tussen de veelal (semi)professionals die ze zijn ;-)

Geen idee of dat blijft lukken. Zover zo goed en naar mijn idee zijn er amper die qua prijspercentage dit seizoen beter doen. Net dat beetje vroeger is wel nodig nog. Ik hoop dat 't er nog inzit.
Deze week kalm aan. Aankomend weekend collectief niet mee denk ik. Vrouwlief is jarig vrijdag en dan hoef ik verder niet op stap naar de club. Misschien dan nog een lapvluchtje uit Tholen zaterdag?

Jongen geent tegen paramixo bij het Dierenziekenhuis.
Prima geregeld daar 90 cent p/stuk.
Deze week de pokkenenting; aansluitend werd hem niet zonder hulp afgelopen vrijdag.
Overigens was er uitgerekend 1 een nacht en een dag weg en kwam vrijdagavond terug... kan ik dus met die ene nog naar de veterinair. Zul je net zien.

Als ik het juist heb aankomende zaterdag weer veel vluchten.
Pau, Cahors, Dagfond, Vitesse oud en Jong... Waanzin als je het mij vraagt.