zaterdag, juni 14, 2014

9 op 10 dit keer en Robert zit eerste

Vandaag een mooie vlucht. Eerlijk, tegenwind bij open weer.

In de club meldde Robert er al snel 1, later bleek het de eerste te zijn in de afdeling!
Topprestatie, erg knap. Verliezen van de afdelingswinnaar is geen schande.

De 915 kwam voorop (alweer) en pakt nu de 29e tegen 6700 duiven.
Ik betwijfel of er meer duiven zijn die al zoveel vroege prijzen wonnen.
Zijn broer sneuvelde vorige week bij Jan Piet, ook zo'n kanjer.

Hun halfbroer was mijn 2e, ook bij de eerste 100, die had ik verwacht maar viel in het begin van het seizoen gewoon tegen. Nu was hij er dus toch. De doffers waren goed bij thuiskomst en mogen lekker een nachtje met hun duivinnetjes.
9 van de 10 deze keer en de 986, vorige week nog mijn eerste zit ernaast.

Top gepresteerd alweer een hoog percentage maar het moet nog net dat beetje vroeger eigenlijk.
We gaan er weer aan werken!

St Vincent zou de fondambities temperen zeg, wat een taaie sessie.
Diverse fondliefhebbers direct al uitgekleed. Ik denk dat sector 3 en 4 helemaal klappen hebben gekregen.
Ai ai, dat is geen fraai begin.

Saarloos pakt sterk en van Vliet ook.
van beiden haalde ik bij, zo ver zo goed.
Ook vd Kleijn uit Tholen noemde ik als eens... zijn topduivin weer op kop en een hoog %. Hou die maar in de gaten.