donderdag, juni 12, 2014

Super weer om op te leren

Het is volgens mij super weer om op te leren, gister en vandaag.
Pak je kans en doe het ook!
Elke dag heb ik wel een vreemde tussen de eigen ploeg... er gaan er uiteraard verloren.
Toch heb ik de indruk dat de verliezen dit jaar minder zijn dan in andere seizoenen.
Zaterdag is er hier nog een training en volgende week gaat het concreet gebeuren.
Ik begreep dat 1 grote uit Reeuwijk ze 2-3 weken geleden al op 200 km had zitten, z'n jongen.
Ieder z'n meug.

Senior speelde gisteren Duffel en was er om 17:00 uur nog 2 achter van de 38.
1 ervan was al een notoire laatkomer... De ander leek ook al niet de kampioen van de toekomst te kunnen worden. Kijk zulke afvallers heb je er altijd tussen, die gaan niet kwijt vanwege de onverklaarbare zaken.
Ik denk dat veel jongen zoek gaan door gebrek aan kwaliteit en daarmee gezondheid. Daarnaast wordt een deel kapot gemaakt door de melker zelf door medicatie o.a. sommigen passen middelen toe die voor de coli-achtige problemen super werken maar die middelen maken het totale gestel zo aan het wankelen dat het impact heeft op veel meer dan dat ene probleem alleen!!

Mijn oudste jongen zouden al kunnen worden opgeleerd, de jongste nog niet.
Ik moet wat marchanderen... de oudste moeten even wachten en de jongsten moeten straks voor het mooi te vroeg al de mand in. Het moet zoals het kan.

Vanavond 9 of 10 mee op Nanteuil, 320 geloof ik.
De 2 Bourges gangers niet en bij 1 andere twijfel ik eraan of hij wel goed genoeg is om 5 uren tegenwind te kunnen aanstaande zaterdag. Hoe het ook maar is, meer kan ik er niet spelen, ik heb er maar 12 en ik ga niet spelen waar ik niet in geloof. Dat mag duidelijk zijn!
Het maar blijven meegeven zoals velen doen is aan mij niet besteed.