dinsdag, juli 15, 2014

Vliegers te koop!

Totale Vitesse Midfond kolonie te koop!!

Om een betere combinatie te maken qua privé, werk en duivensport, bied ik mij vliegers + hun duivin aan.
Ik stap over op marathonvluchten waar ik mezelf dit jaar duiven voor heb aangeschaft.
In totaal telt de huidige vliegploeg 12 weduwnaars, de koop betreft dus maximaal 24 duiven*.
(* van afgelopen weekend nog 1 doffer achter)

Sterke prestaties:
2011 o.a. 1e Midfond afdeling 5 West;
2012 o.a. 1e Midfond afdeling 5 West (-/- zondagvluchten) + 7e & 8e duifkampioen;
2013 o.a. 4e Midfond afdeling 5 West.


Diverse eerste prijzen, vele prijzen 1:10 en vele 1:100 op Vitesse en Midfond.
Zeer hoge prijspercentages, dit seizoen al meermaals malen 80% of meer!
Geen duiven met ellenlange stambomen -verre van- maar wel met puike prestaties.
Diverse doffers speelden meermaals bij de eerste 10 in onze afdeling.
Een minikolonie met gewoon erg goede prestaties die nu 1 op 1 is over te nemen.

Kort na de laatste midfondvlucht mogen ze weg, het heeft mijn voorkeur in 1 koop.

Over mijn duiven, hoe ik ze speel en over diverse andere onderwerpen hou ik al een tijd een blog bij: http://postduivenlaban.blogspot.nl/
Nalezen kun je ook 2x een artikel in het Spoor der kampioenen (2012 en 2013) en de vele vermeldingen op Pipa en DeDuif (o.a. Gouden Duif).

Wil je meer weten, heb je interesse reageer dan per e-mail a.u.b. : postduiven.laban@gmail.com
Ik zal de mails op volgorde van binnenkomst afhandelen.


Maurice