vrijdag, juli 18, 2014

Vliegers verkocht

Na vele tientallen vragen en verzoeken heb ik inmiddels een deal gemaakt met iemand.
Volgende week gaan de doffers (althans een deel) nog mee op Nanteuil.
Eitjes die worden gelegd gaan dan nog deels naar Laban senior en deels naar iemand anders.

Alle papperassen erbij en op tijd acclematiseren bij de nieuwe eigenaar om vroeg te kunnen kweken en in '15 wat goei proberen te kweken door hem. da's de manier!


UPDATE
Bij een verkoop moet je ook altijd enkelen teleurstellen.
Dat pakt men over het algemeen sportief op maar van eentje kreeg ik een enorme sneer.
Hij riep zichzelf uit tot degene die eerste keus had en voelde zichzelf nu compleet bedrogen, nadat ik netjes melde dat ik inmiddels een deal had gesloten met iemand. Nou hij zou het her en der publiceren, me met naam toenaam publiceren op internet en bij de NPO. Hij zou er werk van gaan maken...

Precies om zulke lui ben ik geen commerciele melker.
Pfff wat een gedoe en wat een rare mensen zijn er toch.
Kom toch op zeg

UPDATE II
Navraag leert dat diens gedrag niet nieuw is...