zaterdag, augustus 16, 2014

Ff wennen

Het is even wennen hoor, die tragere fondduiven.
Vandaag op z'n gat 1 prijsje in de club.
Wel in een half uur alles op een enkeling na thuis.

Nu nog 1 onderweg.

Of het nu de fondfactor is dat ze zoveel slechter komen?
Gewoon de rui... Dekken los en zelfs staarten aan het ruien?
Wat ik zie is dat de duiven uit Oded x het zusje (rechtstreeks. Joosen) bij de eersten zitten.
De Fransoos is voor de 2e week op rij veruit de laatste.
Volgens mij een dommerik. Die kan wieberen.

Ook nog 1 andere is genomineerd.
Die ene late die ik van Koos Akkermans heb ( de kweker van ZWART GOUD) uit diens 2e nationaal DAX, vind ik maar niks.volgens mij een totaal ander soort dan die Peiren duiven.

1 van de kopers van de jongen lijkt een topper te hebben uit Farpar.
De Labannetjes komen over het algemeen prima bij de kopers ervan.

Wat wel een must is, is dat ze terecht komen bij topmelkers... Of in elk geval moet degene bij wie ze zitten een goed marcherende ploeg jongen hebben. En dat is nog wel eens niet het geval.