dinsdag, september 09, 2014

Voordeel

Voordeel van niet verduisteren is toch wel dat ze ver in de rui zijn en dus snel klaar straks. Geen oude pennen die nog blijven zitten of wat ook.
Die 2 pennen die sommigen nog hebben staan zijn er binnenkort al uit. Eind november helemaal glad.

Geeft me meer tijd om ze te enten in december en een maand lang goed op winterregime te zetten.

Ik ga denk ik bijtijds koppelen; 1 rondje is genoeg (ik heb straks immers best een aantal laatjes ook).
Misschien van sommigen duiven 2 rondjes door ze 2 maal achter elkaar met eitjes te laten komen. Ik zie het nog wel.

Voorlopig lekker rust in de tent.
Ruien, selecteren en op voor het winterseizoen.
De klok voor onderhoud richting leverancier.
Het hok krijgt nieuwe gevelbekleding de komende weken.
Schoonmaak van materialen...
Allemaal als opmaat naar 2015.