dinsdag, oktober 14, 2014

Het is weer zover: regen

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel regen. Dat is misschien nog wel het meest omdat ik altijd bemerk dat het negatief uitpakt voor het klimaat op het hok. Ik kan het altijd zien dat het een natte boel is buiten. Ramen en spoetniks staan open en duiven zijn dus bijna blootgesteld aan de elementen.
Niks aan de hand op zich maar duiven zitten al snel wat dik in de veren en zijn minder energiek, al helemaal als ze ook nog in de rui zitten. Misschien kan dit beter hoor, op een beter hok... op het mijne merk ik het gewoon al snel.

Als er wind bij staat trouwens valt dat nog wel mee, dan blijft het gewoon droger of frisser binnen.

Er wordt veel geklikt en gekeken op mijn blog.
Binnenkort maak ik een eigen website.
'k ben er niet handig in maar het moet mij lukken.