zondag, oktober 26, 2014

Kampioenenhuldiging

Gisteravond een gezellige kampioenhuldiging gehad in eigen club. Ook hier een slinkend aantal leden en opkomst op zo'n avond. Het drukte de pret gelukkig helemaal niet!

Als je wil kun je nu zo'n beetje elk weekend wel de hort op naar een huldiging ofzo. Het begrip stille seizoen slaat dienaangaande niet op waar je als melker allemaal naartoe kan gaan.
Ik hou het maar beperkt. Kwestie van goede balans met thuis willen houden.

De duiven van Gaston vd Wouwer brengen enorm op begreep ik. Pfff wat een gekkigheid.
Zo lijkt de crisis het gespendeerde geld in onze sport niet echt te beinvloeden.

Op een enkeling na zijn ze gespeend mijn late fondkanonnen:


2 -3 bevallen me erg goed omdat ze glimmen van gezondheid en al prima van body zijn. Ik heb altijd geleerd dat duiven het model weer krijgen wat ze hadden toen je ze speende... we zullen het zien!