vrijdag, november 14, 2014

Pechvogel?

Amper had ik mijn berichtje geschreven over het uitwennen of een dag later was het helaas prijs. Gisteren waren er 2 foetsie. 1 werd gelukkig door een liefhebber hier in het dorp gemeld en ik ben die direct gaan halen. Het diertje was wel gewond. Best wel wat bloed aan het onderlijfje, bij het pootje.
De ander is niet ter (nog). Misschien was dat de echte pechvogel van de 2 en is die veel erger gekwetst geraakt.
Het is all in the game maar wel erg jammer hoor om zo snel al wat van dat jonge grut te verliezen.

Verder valt er amper wat te melden. Het is laagseizoen.
De doffers waren uit vandaag. Beetje vliegen en een bad, dat was het.
De duivinnen bleven vast en de jongen mochten ook nog even.
Het gekwetste ding bleef binnen zitten. Ik vond het prima. Laat haar maar even.
Misschien is deze pechvogel toch een geluksvogel nu ze weer terug is.
Ik hoop dat ze haar les heeft geleerd en niet nog eens een crash maakt!