vrijdag, januari 23, 2015

Gewoon een dik uur vliegen met vorst

Vandaag vliegt het jonge grut gewoon weer meer dan een uur ondanks dat het vriest. Eerst was het prachtig weer en dacht ik erover ze op te leren maar net voor 12 uur werd het mistig. Nu is het grijs winterweer en de mist is weg. De duifjes deert het kennelijk weinig en kennelijk zijn ze in goeden doen.

De oude duiven zitten nog op een erg schraal regime. Volgende week verander ik dat gaandeweg. Beetje verwennerij en daarmee klaar.

Even dacht ik er nog over die korrel van piet de vogel te gaan geven maar zelfs als die in de aanbieding is kost die 15,- per kilo. Dat vind ik te gortig. Het kost allemaal al genoeg. Wellicht is het echt iets dat bijdraagt maar ik ben nog niet overtuigd dat het in zoiets zit.

Vanavond waarschijnlijk even buurten in Middelharnis bij het forum met Bas Verkerk en Piet de Vogel. Misschien steken we er nog wat van op. Vast wel... En ook vast gezellig daar!