donderdag, maart 26, 2015

Crash II en klokje doet raar

100% zeker is het duifje betrokken bij een of andere botsing. Het doet 'm zeer. Ja, hij zit wel in de hoogste zitplaatsjes maar doet dat in 1 of 2 x, via via. Onder de vleugel, tegen de borst aan zit een soort gat. Op de buik is de blauwe plek al weg aan het trekken maar daar moet meneer een hele schuiver of botsing ofzo hebben gemaakt. Hoe precies zullen we niet achterhalen... het is nu zaak om nauwkeurig te monitoren of het nog wat wordt. Aan de buitenkant zie je het niet. Vreemde gewaarwording om 't aan de buitenkant totaal niet te zien, pas zodra je het dier vasthebt en dan pas als je het nauwkeurig bekijkt!

Mijn klokje is voor onderhoud en batterijen weggeweest en nu merk ik dat het scherm niet stabiel is. Als mijn datalogger aanstaat met de opslagmodule erin, gebeurt het dat het schermpje verspringt van het constateerscherm naar het scherm dat je normaliter ziet als je de opslagmodule eruit haalt (doorklokt). Nico de Heus van Unikon geeft aan dat de datalogger dan te weinig stroom ontvangt.
Raar idee maar ik zal denk ik het circuit van antennes eens moeten nagaan en ik regel een nieuwe adapter. Nu kan het allemaal nog zonder gedoe maar ik wil dat wel opgelost hebben voordat het echte constateren een feit is.

Vandaag niet bepaald opleerweer. Zeikregen en kil.
Zo duurt het nog even voordat ze forme hebben!