maandag, maart 23, 2015

Dromen !!

Bewust gedroomd van een overwinning had ik nog niet... vannacht wel. Na al een tweetal tot de verbeelding van velen sprekende overwinningen in een seizoen pakte ik er kennelijk nog 1 bij met een prachtige doffer, vroeg op de klep van een loodzware ZLU klassieker.

Terwijl ik genoot van de overwinning en nog volop in de drukte van het moment zat, werd ik bruut verstoord door ons zoontje van 5 die vroeg "Pappa, mag ik naar de WC?"

Het bleek midden in de nacht te zijn en helemaal niet het zomerse weer waarvan sprake was in mijn droom. Om nog maar niet te spreken van de crackduif in mijn handen die dat presteerde. In plaats daarvan begeleide ik slaperig het kleine ventje maar naar en van het toilet en toog toen maar weer mijn eigen broedschotel in.

Mensen kunnen nu eenmaal veel bezig zijn met hun hobby. Ik kennelijk ook en dat gaat in het onderbewuste, in dromenland kennelijk gewoon door! Ik zou zomaar willen dat mijn droom uitkwam!!!

 
Misschien met deze gehamerde?