dinsdag, maart 24, 2015

Netjes afgestemd + donker gemaakt

Esther Bultman van Duiven Direct sms-de gisteren netjes dat het duifje vandaag tussen zus en zo laat zal worden gebracht. Netjes afgestemd, of niet?

Prima geregeld als je het mij vraagt. Tuurlijk kost het wat maar hé, ik wil 'm toch zeker graag terug? Als dat niet zo is, moet zo'n duifje ook eigenlijk niet eens een telefoonringetje om hebben. Trouwens zelf heen en weer voor dat geld lukt me echt niet! Kortom, "plicht" van de opvanger en van mezelf netjes ingevuld zo. Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het verloren schaap er ook prima uit ziet verder. Ik zal daarover vanavond wel even een update op dit blog plaatsen.

Bij de vliegers heb ik het raam wat afgeschermd. Kwestie van het wat donkerder te maken in deze fase. Ze hebben een weelde tot en met met nagenoeg volle bak elke dag en volop van vanalles voorhanden. Als we zonnige dagen hebben, wordt het al snel erg warm in het hok. Door de ramen wat te verduisteren hoop ik dat een beetje te temperen. Als fondliefhebber, nu, moet ik het wat rustiger aan doen in deze fase, vandaar.