zondag, maart 08, 2015

Drukke voorjaarsbeurs

De voorjaarsbeurs was druk. Hoewel we later pas arriveerden, pas na half 2, waren de signalen er volop. Diverse bezoekers boodschapten ook dat het erg druk was geweest eerder die dag.

Mooi, de duivensport leeft dus wel degelijk!
Veel buitenlandse bezoekers en ook steeds meer buitenlandse standhouders.

Knijpringetjes, fles Prange suppe en van die opklapschapjes kocht ik. De fles Prange suppe is voor senior en wat posters en folders scoorden we en dat was het wel. Ooh ja, ook nog een flesje bij comed, voor de luchtwegen. Was een tip van iemand en ik wil dat evt proberen als de luchtwegen wat minder zouden zijn in het seizoen.

Ik vind de entreeprijs okee hoor maar toch best flink. 10 euro om nog meer geld uit te komen geven en de faciliteit qua zitten is beperkt. De wc's een troep en de entree een beetje raar voor een dergelijke beurs.... Zoiets is voor een beurs ongezien en simpelweg vreemd te noemen. Ik vind dat zo ongeveer het enige rouwrandje hoor. Voor de rest prima op orde, en kom er graag om bij de stands weer eens de nieuwe dingente bekijken en of iets aan te schaffen.
Over de beurs hoor je meestal alle lof maar mag ik voor een tientje entree wel naar een schone toilet en op een stoel kunnen zitten als ik dat even wil? Een museum o.i.d. entree kost amper meer dan deze entreeprijs maar dan is het op dat vlak in zo'n gebeuren beter vind ik. Onze oudste was mee en met kids ga een enkele keer vaker naar de wc... Als kids dan opmerken dat het vies is en dat je feitelijk in het nat staat... Kan 't netter.

Enkele kampioenen ontmoet, eigenlijk het mooiste van de beurs, en gesproken.
Duivenmelkers zat en steeds internationaler. Mooi toch?

De aftrap is een feit. Seizoen 2015 is van start. Ik doe mee en heb er zin in!!