dinsdag, maart 03, 2015

Toch eentje achter afgelopen zaterdag

Afgelopen zaterdag is er toch 1 achter gebleven. Ik telde zeker niet goed?
Ik werd netjes gebeld dat het diertje in een naburig dorp was beland en binnen gelopen. Het is het zelfde duifje dat in het begin al enkele keren hier in het eigen dorp binnenliep bij een ander. Wat het met zo'n ding is, zal je nooit helemaal kunnen achterhalen. De trein haperde zeker wat en uitgerekend dat jong ontspoort dan. Raar.

Vanavond zal ik mijn verloren schaapje netjes ophalen. Fijn dat mensen gewoon nog netjes melden!

Nu mijn Oded x Limoges maar 1 bevrucht eitje hebben besloot ik hun eitje onder te steken bij een ander koppel en hen nogmaals op eitjes te laten komen. Ik was het niet perse van plan hoor maar ik heb er graag meer dan 1 jong van in '15. Ik neem toch aan dat het volgend nestje 2 goede eitjes zal tellen zeker?!

Verder is het rustig. Later deze week nog eens een lapvluchtje doen is het plan.

UPDATE
duifje zat bij een fanatieke fondmelker in Zuid-Beijerland. Veel fijne fondduiven op het hok en mooie prestaties al op diens conto.