zaterdag, mei 16, 2015

Herfst!

Gisteren fris maar heerlijk zonnig, vandaag grauw grijs en herfstig.
Misschien gaan ze los maar beter lijkt het morgen te kunnen. Nog afwachten wat de lossingsverantwoordelijken beslissen.

Het voorjaar is zo slecht nog niet maar aanhoudend fris voor de tijd van het jaar.
We zullen ze goed onthalen en goed verzorgen. Op naar de rest van het seizoen.

Gisteren heb ik mijn blogberichtje wat aangepast. Ik noemde iemand bij naam en dat riep vragen op. Ik probeer altijd netjes te zijn door niet op de man te spelen maar namen noemen is misschien niet zo netjes in alle gevallen. Hoewel ik verder nooit lelijke dingen aangeef, dacht ik zo...

Hoge bomen vangen veel wind maar als blogger maak je wind en dat kun je beperken en sowieso netjes houden. Grote melkers, qua naam of qua aantal duiven zijn vaak die hoge bomen. Wie heeft het niet over hen?

In het huidige tijdperk wordt er geblogd, zijn er fora, veel webpagina's met artikeltjes etc. Daar worden nu eenmaal namen genoemd... Voorkomen kun je het niet, als schrijver kun je het wel correct houden of course.