zondag, juli 19, 2015

100% en net niks

terug van een midweekse Texel, was het wachten op Quiévrain en Chateauroux. De laatjes van Jos hadden een bal met eten in de krop en 1 was op tijd. Mijn ruilduifje van 2015 was ook mee en had prijs. Dat was een 100% score.

Chateauroux kwam me veel te laat en de duiven waren leeg... Althans naar mijn zin. Ook vandaag valt het me tegen. Iets opgedaan in de mand van Duffel het vorige weekend? Ik weet het niet maar het viel me tegen. Nu nog 2 duivinnen en 1 nestdoffer die tussen de jongen zat onderweg. Er is iets niet in orde. Ik heb dat niet gezien tevoren.... En de verzorging was volgens het boekje (briefje).

Op naar Ruffec maar met twijfelachtige gevoelens hoor. Ze waren 2 weken eerder top maar toen dus code rood. Nu 2 weken nadien is het niet zoals het hoort.

Voor mij een raadsel. Ook dat is duivensport.