donderdag, augustus 06, 2015

Hoge bomen en wind, zenden en ontvangen

Recent schreef ik dat ik onder de indruk ben van prestaties op Ruffec zoals die van Vink. Top, bijna 100 m/m sneller en dan een keihoog percentage zo vroeg, is bereknap. 'verdacht', schreef ik en daar bedoel ik niet gelijk zoiets mee als doping hoor, meer opvallend, opmerkelijk en vanuit verwondering!

Ik vind het bereknap dat lui zo toe kunnen werken naar een vlucht en daar dan zo op kunnen pieken. Ik zou willen dat ik dat net zo kon!

Mijn suggestie dat zoiets niet 'naturel' is, is niks anders dan ik eerder ook al meermaals schreef op dit blog. Met 'naturel' bedoel ik zelf water en graan. Pieken op die manier kan naar mijn idee niet in die mate door uitgekiend te werken met de voerlepel.
Men heeft bij goede duiven een zeer goede begeleiding, zeer goed in de hand. Ijzersterk melkerswerk als je het mij vraagt. In BelgiĆ« zou men zeggen "straf".

Aan lezers die me anderen in een kwaad daglicht meenden te zien zetten: is niet mijn bedoeling geweest, op geen manier! Niet elke kritische noot is het zwart schilderen van anderen... volgens mij doe ik dat ook niet in elk geval.

Opvallende prestaties gaan nu eenmaal over de tong en tegenwoordig ook over de tong op sociale media zoals blogs. We weten allemaal dat het de toon van de muziek is die maakt hoe iets wordt opgepakt. Dat zijn zoals het bij iemand uit diens mond komt of hoe hij/zij het op Internet verwoord.

Ook hoe iemand de toon van de muziek aanhoort is nogal eens iets waar men op bevraagd mag worden. Niet alle kritische noten zijn afkrakers!

Geef me aub feedback als  je van mening bent dat ik ergens niet meer helemaal in focus ben! Wordt zeer gewaardeerd hoor.