vrijdag, september 11, 2015

Roze poeder en bleek in het water - TIP !!

Het roze poeder van Dr Marien wordt door velen gebruikt. De samenstelling is geen geheim op zich maar het heeft wel effect. Ze eten het best graag en het helpt ze snel tekorten aan te vullen na bijvoorbeeld een zware vlucht.

Ik gaf het enkele malen en ben wel tevree

Van een goede liefhebber, sterk spelend en zelf notabene dierenarts, las ik de tip van 1 ml bleekwater per liter. Hij geeft dat nagenoeg heel het jaar naar grote tevredenheid. Ik zal het eens gaan proberen!
Ik ben van mening dat vele matig spelende liefhebbers er zeer goed aan zouden doen dat ook eens te gaan geven. HEEL veel ellende smoor je dan letterlijk in de kiem. Veel hokken zouden denk ik een flinke verbetering gaan zien in de basis gezondheid.

Fles (dunne) bleek van een liter kost nog geen euro. Duivensport duur? Nou nee hoor!
Voor jaren meer plezier met minder ziektekiemen... amper een eurootje kwijt...