zaterdag, oktober 03, 2015

PV De Combinatie doet het top

Vanmiddag op de prijzenmiddag geweest van PV De Combinatie te Middelharnis. uitreiking van de ZLU prijzen en Limoges. Super georganiseerd, erg netjes en het zat flink vol met een publiek uit heel Nederland. Gebakken visjes zoveel je wil, laatjes van kampioenen te koop enz enz. Super!

De vd Bosjes, Jongejan en zoveel anderen maakten er weer een mooie middag van. Bedankt allen!

Wim Huizer gesproken, Frans van Peperstraten, Harold vd Kruik, Saarloos senior. Uiteraard waren er vele andere kampioenen ook. Piet de Vogel, Wijnands uit Maastricht, Hagens en minder nationaal bekende spelers maar wel ijzersterke melkers en regionaal wel degelijk goed in beeld! Een vol clubgebouw, dat zit wel snor daar in Middelharnis!

De duiven waren zodoende niet uit vandaag. Morgen maar een nieuwe poging. Heerlijk ruien, rustig aan en vernieuwen maar die veren. Ik neem nu en dan duiven vast in 't donker maar niet te veel. Ruiende duiven moet je het best maar met rust laten. Toch kan ik het niet laten. Ik vorm me zo een beeld van mijn duiven. Vooral balans en spieren voel je goed ondanks de rui.

P.s. Tussentijds werd zoontje Merijn nog clubkampioen Atletiek!