zaterdag, december 26, 2015

Wat een temperaturen!

Wat mij betreft het beste bijeffect van de klimaatveranderingen: 15 graden tijdens de kerstdagen! Heerlijk!

Wat mij betreft blijft het zo en lopen de temperaturen vanaf heden verder op. Voor kou gaan we dan gewoon naar elders. Volgens mij doet het meer goed dan kwaad. En trouwens, of het ècht persé komt doordat we met z'n allen de aarde aan het opwarmen zijn? Ik ben niet daar helemaal niet zeker van. Men doet het ons geloven maar daar zit ook wel veel eenzijdige info bij.

Ik vind het heerlijk zo warm. Sowieso omdat ik dat lekkerder vind dan kou en van wat het scheelt aan stookkosten... Dat went makkelijk hoor.


Bij de duiven is het ook wel even wennen. Voornamelijk met voeren goed in de gaten hebben of ze niet teveel krijgen. De korte dagen helpen momenteel natuurlijk prima maar dat is inmiddels ook aan het veranderen, we gaan weer naar langer licht...


Over die grote liefhebbers en het afdelingsbestuur wordt veel gelezen merk ik. Mijn mening is simpel: een bestuur dienst zich nader te laten informeren punt.
Men moet zich er wel van bewust zijn dat je niet zomaar 1 groep kan uitnodigen voor een gesprek zonder dat dit een reactie oproept. Hoe klein wellicht ook, dat doet het nu eenmaal.


Vandaag knoflook gekookt à la Willem Mulder. Vrouwlief was er niet zo blij mee. Het hele huis was er van vergeven! De duiven drinken het makkelijk. Extra dons? we gaan het zien.