maandag, januari 04, 2016

Is er wat te halen?

Nu en dan vraagt men of er wat te koop is. Soms heel specifiek, soms in meer algemene zin.
Laten we voorop stellen dat ik geen commerciƫle ben en maar een zeer kleine kolonie bezit waarmee de mogelijkheden zeer beperkt zijn. Melkers hebben wel in de gaten dat er interessante duiven zitten, van Saarloos, van Van Olmen en de Joosens en Oded of course, dat snap ik wel.

Van de eerste koppeling wil ik ze op eigen hok houden. Bij een herkoppeling in maart/ april gaan de eitjes al naar 1 liefhebber.

Van De Limoges, die ik weer op nest wil spelen, zou er wel eens een mogelijkheid zijn, gedurende het seizoen. Van iets uit Oded, al dan niet met 'Het Zusje' geldt dat ook maar in alle gevallen geldt natuurlijk dat ik geen kunst- en vliegwerk ga uithalen!

Als ik kan wil ik graag met u kijken naar mogelijkheden. Stuur dan gewoon een berichtje via mail of bel me even. Dankje!!