vrijdag, maart 11, 2016

Ras maal geweld?

Een mooie uitspraak van PdV of is het er één van KvD is "ras x geweld". Rassige (Aarden) duiven kruisen met snellere fondduiven bedoelen ze daar mee.

Vandaag haalde ik nog een koppel eitjes bij Bert Saarloos. Een hok vol Peiren duiven, die naar mijn idee bovenstaande toverformule al met zich meedragen. Wat een hok met in de breedte een nog grotere potentie. Duiven met karakter, body en brains!
Daarvan had ik er zoals je weet ook al zitten en nu ik ben alleen maar meer overtuigd dat dat in 2014 een goede keuze was. Zelfs zonder ècht te hebben meegedaan op de marathonvluchten, ben ik zeker van de kwaliteit!

Crack 808 blijft me bij na vanmiddag, wat een kanjer. Ooh en nog meer hoor maar deze kende ik niet, alleen van de foto, maar ben zeker dat dit ook nog wel een kweekkampioen wordt.

Heerlijk zo even te hebben gemolken weer. Wat vliegt de tijd dan!