vrijdag, juni 17, 2016

Bij het opstaan en naar bed gaan... regen

We worden het massaal beu: de regen.
We staan er zowat mee op en gaan er mee naar bed... wat een regen. Niet eens veel liters (soms wel veel in 1x) maar omdat het elke dag opnieuw valt, is de boel wel erg verzadigd inmiddels. Kijk als het straks zomer wordt hebben we daar weer wat over te piepen waarschijnlijk maar grijze dagen en nat? Niemands favoriet!

Pau blijkt al uitgesteld... ik vrees ervoor dat St Vincent het zelfde lot treft hoewel zover ik kan beoordelen de weerkaarten er voor morgen in Frankrijk niet beter op staan. Bekijk je de radarbeelden van ZW Frankrijk, dan staan de convoyeurs daar met de laarzen aan... die gaan niet los...

Bij mijn jongen nam ik bij 2 van hen een pokje waar. 1 die het bij de ogen heeft en een ander bij de bek. Erg opmerkelijk want ik entte al meerdere weken geleden. Noemenswaardig geen last maar wel opvallend eigenlijk. Ik leer ze zelf gerust op hoor, ondanks dat maar nog niet met de vereniging om die reden.

Vanavond geef ik de doffer die laatst amper meer vliegen kon weer mee. Hij staat er stukken beter op dan laatst. Zit superstrak en levenslust is wel terug. Hij is er langzamerhand weer aan toe. Wellicht naar Bourges volgende week??