donderdag, juni 30, 2016

Jongen terug en waterdun

Bij mij de jongen retour. Vrijdag nog een poging. Wat een gedoe elk jaar weer. Wat zijn toch de oorzaken voor onverklaarbare verliezen. Waarom weten we het niet (precies)?
Vandaag weer eens regen. Wanneer komt er een einde aan??

Zaterdag tsjoep ik wat ouden op Duffel, met de jongen mee. Verder een rustige week met de ouden.

Die ene duif die bloed opgaf drinkt heel veel en dat gaat er ook allemaal weer uit aan de achterkant. Hij staat op een krantje en dat wordt gedurende de dag helemaal nat. Wat het is bij deze favoriet, weet ik niet. Ik zie het nog maar een tijdje aan en verwacht wel dat hij opknappen zal. Verder is nml niks aan 'm te ontdekken. Kent iemand het fenomeen dat een terugkomer water drinkt als een tempelier en evenzoveel weer uitpoept? Nieren van slag?
Ik zal het a.s. woensdag dr Marien ook eens vragen.