dinsdag, juni 14, 2016

ZLU spel is begonnen

Het ZLU spel is begonnen. Gisteravond is Pau ingekorfd. Ik niet hoor maar de matadoren zijn de arena in gestapt. Vanavond St Vincent NPO. De oude klassieker waar nog altijd niet de glans vanaf is. Mijn doffer die er naar toe moet vind ik goed genoeg, ook al heeft hij een korst in de nek. Het jong is ca 9 dagen... hij begint al naar de duivin te loeren... vind ik wel een goede stand.

Ik geloof erin dat hij prijs kan pakken... het is overigens een grote gok.

Mijn laatste van Asse Zellik is thuis. Deze keer met Duivendirect. Goede firma, superservice. Hoewel ze slecht bereikbaar zijn. Ze belden mij tevergeefs enkele keren... net op momenten dat ik mijn mobieltje niet bij me had. Terugbellen? Opnemen ho maar en voicemail is geen optie. Volgens mij hebben ze het enorm druk!

wordt vervolgd