donderdag, juli 07, 2016

3e keer op 10 km alles retour

Weer alles terug gisteren. Weer voor de soigneur (schoonpa). Leren ze veel? Mwah. Morgen probeer ik ze 1 voor 1 of in kleine groepjes te lossen op 10 km. Leren ze meer van!
Wordt vervolgd.

Zoals ik al voorspelde staat op Pipa een mooie rapportage van fondman Batenburg te lezen. Prestaties aangezet en mooie tekst. Aantallen duiven die werden meegegeven staan er bij hoor...
De serie op Agen ook nog eens gemeld en met uitroeptekens aangegeven hoe groot het percentage was dat thuis was op dag 1. Het was voorspelbaar nietwaar: ik schreef al wat mijn oneigenlijke vergelijk was qua percentage op dag 1 van Agen.

De kas moet rinkelen en vandaar zo'n repo. Zo'n professional en Pipa leven ervan. Het sterkste spel spelen anderen vind ik. Ze hebben een wekelijkse prestatiedruk van heb ik jou daar. Inzet en financiƫn, je moet het maar willen. Ik vind het knap wat ze doen, het professioneel duiven houden, petje af. Het echter maar breed uitmeten van prestaties vanwege de commerciƫle doelen geeft me telkens een verdraaid beeld hoor. Dat zou van mij niet hoeven.

De verliezen zijn ook bij deze en andere profs erg groot begrijp ik steeds. Hoe gaat men daar mee om? Bagatelliseren of is elke verloren duif "minus 500 of misschien wel minus 1000 euries"?