dinsdag, oktober 25, 2016

Vergaderen

Gisteren een vergadering van het samenspel. Pfff tig voorstellen. Niet goed gecategoriseerd, eigenlijk een zootje. Toch voor 23 uur klaar. Knap van het bestuur.

Onze club diende een voorstel in om niet alleen bij O of ZO wind oostenlijker te gaan lossen maar ook ingeval het ZW of W is westenlijker te gaan lossen. In elk geval als het meer dan 4 bft waait of het jonge duiven betreft.
Wat blijkt? Niet eens behandeld door de afdeling... niet voorzien van een préadvies. De andere 2 voorstellen van de club wel.
Vergeten? Ik denk niet snel kwaad over een ander maar nu denk ik dat vergeten wel gunstig uitkwam. Dat soort vergeten of niet behandelen vind ik kwalijk. Slordigheid zou kunnen maar geloof jij 't?

Thuis doen ze het goed. De ouden die vorige week nog zaten te broeden krijgen 36 uur geen eten voor het schrikeffect... ik hoop dat er dan nog lekker wat los komt.

Buitenkansjes nog gezien: bon van Richard vd Bos, van diens vader Kees en van Gerben vd Bij... ik denk een goede investering bij relatief onbekende spelers maar wel toppers!