maandag, november 14, 2016

Regen, en dat de hele dag

Wat vind ik het vreselijk zeg, dit weer. heel de dag beneden de 5 graden en werkelijk de hele dag regen, zacht en soms harder. Verschrikkelijk!

De oude duiven die tot laat nestelden, lopen nog wat achter maar worden gepamperd. Ik zet ook nog eens de lichten aan zodat ze daar niet de hele dag treuren. heel de dag licht plus iets langer ook. Die denken dat het nog september is als het ware.

Dat van dat maanzaad istoch wel een grote grap zeker? hoe langer ik er over nadenk, hoe minder geloofwaardig. Eet Daphne Schippers ook geen brood met maanzaad op de korst?? Voor haar geen bammetjes meer die extra zaadjes hebben... oh wee als er een maanzaadje tussen zit.
Volgens mij goede juristen die dit verhaal rap hebben opgepikt uit internationale jurisprudentie en Matador die gelijk de billen toekneep en maar direct openheid geeft.

Nagenoeg alle merken moeten dit euvel kennen, al lang!! snoepzaad en onkruidzaad bijvoeren gebeurt al eeuwen, nu opeens zit er maanzaad tussen???? nee joh, ècht??

Als je het mij vraagt een knap staaltje juristenwerk.

Ik blijf Matador voeren èn snoepzaad... nu maar afwachten of ik ook eens controle krijg. Dat zou betekenen dat ik goed pakte en ooooeeeeiiiii zou dat komen door 3 maanzaadkorreltjes???

Op eigen hok is weer geselecteerd. 8 eruit, gaat goed zo!
Parakuur over het voer trouwens, gewoon laten plakken met lijnzaadolie of sedochol.