woensdag, december 07, 2016

TT enz

Ook bij onze club aanstaand weekend een TT. Rad van Avontuur en gezelligheid. Een ouderwetse formule die nog wel werkt maar waar het ebste natuurlijk al een tijdje vanaf is. Ik doe uiteraard gewoon mee maar ben niet de grootste fan van deze momenten.


De duiven maken het goed. Ik zal ze binnenkort laten prikken tegen paratyphus... Begin volgend jaar strategisch enkele koppels zetten voor nakomelingen. Ik zet in op speciaaltjes en niet van alle koppels wat. Ik kan dat niet kwijt noch wil ik dat. Er zit nog teveel tussen waarvan ik eerst wil weten wat ze kunnen. Meerdere jaarlingen en tweejaarsen verdienen het wel hoor om voor nazaten te zorgen maar ik wil ze eerst laten presteren. Als ik ze koppel dit voorjaar kunnen de eieren naar een ander voor een klein bedrag. Ik verneem wel of er interesse voor is: postduivenlaban@gmail.com


ca 14:00 uur zaterdag, houdt Ko een praatje. Ben je erbij?
Fotootjes bij PigeonPics? Welkom en zo nodig even afstemmen hè?!