zondag, juli 02, 2017

Wat een getob en morgenavond Agen wachten

Wat een getob dit weekend. De ouden konden eigenlijk niet los in Frankrijk en dus gingen ze rijden. Ze kwamen noordelijker en ook westelijker. Arras, 200 km met NNW4. Mooi lapje en duiven kwamen netjes. Het ging rap.
Piet Kok zat weer eerst met zijn Grizzly. 3e keer met deze jaarling en nu zelfs 1e in Midden tegen dik 3600 duiven.

Met de jongen stond met in Duffel, ging terug naar Tholen waar men toch niet ging lossen en reed weer terug!! Vandaag zo'n zelfde parcours en uiteindelijk werd er in Tholen gelost. De mannen die meededen gaven me te kennen dat het goed ging. In de middag trok het hier dan ook open en ook nu (zondagavond) is het prachtweer. Ik liet de jongen er uit om 16:15 en die trokken er heerlijk aan.

Morgen hoop ik dat ze Agen bijtijds lossen. 895 km met Westelijke wind en de laatste km's Zuidwest. Ik hoop op een mooie uitslag hoewel een weekje mandzitten niet door elke duif lekker zal zijn verteerd. Is dit gunstiger voor de duivinnen? We wachten het geduldig af en ik verwacht ze in elk geval 's avonds wel door!

Allen succes en we gaan ervoor!!