woensdag, juni 20, 2018

Geeltabletje heeft merkbaar effect

Wat me opvalt, nadat ik ze afgelopen maandagavond een geeltabletje opstak, is dat ze flinke honger hebben, ze eten meer en graag! Effect is er dus wel degelijk. Ik hoop dat het de weg openzet voor forme.

Ik ga proberen een duif of 10 in te zetten voor Agen. Das voor mijn hok heel wat maar ik heb ze nu eenmaal voor die afstanden dus moeten ze het maar gaan laten zien ook. MITS ik er natuurlijk zelf van overtuigd ben dat de duiven in kwestie conditioneel voldoende in orde zijn.

2 van de 3 St Vincentgangers waren voldoende op tijd. Mijn eerste nog zodanig dat als hij dat later in het seizoen nog eens doet of wie weet wel 2x, een plekje is verzekerd. Ik heb liever meer kopvliegen maar dat was er nu niet, dus moet ik het doen met het beste wat ze lieten zien.

Gisteravond de jongen laten enten tegen paramixo.
Ik heb er 25 nu nog. (uit 1 koppel beiden geƫlimineerd) en 1 kwijt na uitwennen.
2 late doffers van vd Kleijn-De Jong die ook mee moeten. Dan nog een handjevol jonger spul die de nalijn opmogen.