maandag, juni 24, 2019

4x op tijd maar zondags

Zoals al zo vaak geschreven doe ik op zondagen niet mee aan de competitie. Ik ben er voor mijn duiven hoor maar ga naar kerk en spendeer de dag anders dan dat het in het teken staat van duiven.

Deze keer pakte het zo uit dat ik terug uit kerk de klok bekeek en concludeerde dat Habib en zijn duivin er al waren, 10:07 en 10:26. Eerst de duivin, daarna Habib. terwijl ik met een collega melker belde viel nummer 3, kort na 11 uur en 12:18 waren ze er alle 4.
Zou een dijk van een uitslag zijn geweest (2x vroeg in de sector ca 20e/25e en de 3e ca 120e van 3000 duiven en 100% score) maar los van de competitie is mijn tevredenheid erover gewoon reuze. Duiven waren goed, twijfel na St Vincent is weg.

Een krimpend aantal melkers kiest ervoor het zo in te vullen op zondagen. Ik dus ook.

We gaan een tropische week tegemoet. Ik denk dat er afgelast zal worden her en der. Ik zet de mijne i.p. allemaal op Agen Sector, dat zijn er dan ergens tussen 10 en 14. Eerst maar weer even zien wat de week brengt. Agen ZLU is vanavond inkorven maar dat sla ik over.