dinsdag, juni 25, 2019

Hitte

Met deze hitte houden de duiven zich ook mak.
Gelijk hebben ze. Vroeg in de morgen is het nog te harden... ook voor hen.
Drinken volop voorhanden. Verder mogen ze van mij gerust enkele dagen rust. Het is niet echt anders denk ik dan maar.

Habib en zijn duivin zijn mijn trots. (en ik ben er enorm dankbaar om! #dankbaar) Het koppel jongen ervan zal naar een sterk melkersduo transfereren. Habib zelf 7e nationaal en nu had ie ongeveer 25e gezeten. Duivin eerder 53e Agen ZLU en was nu ongeveer als 20e afgevlagd geworden. Zulke zijn de dieren van ieders zoektocht in duivenmelkersland. Op mijn beperkte aantal duifjes een mooi duo.

Mijn nr 3 en 4 zijn ook naar wens. 100% en rechtstreeks Bert Saarloos. Hij meermaals prijs op de marathon en nu ook een bijtijdse. Zij voor het eerst mee en netjes prijs. Wat vooral opviel was hoe fris zij was. Beide koppels zijn erg fit nog en ik verwacht ze een 2e keer in te kunnen gaan zetten later dit jaar. Hopelijk net zo'n prestatie of wie weet wat ze nog meer kunnen waarmaken!?