vrijdag, juli 12, 2019

tsja...

Tsja, wat moet je nou.
Rare tijden in postduivenland als je het mij vraagt.

Grote verliezen en er wordt amper over geschreven. Onze dieren raken zoek en het weer krijgt de schuld? De weersvoorspellers natuurlijk ook of de lossingsmannen. Allemaal leuk en aardig maar het is al vaker minder weer geweest en de verliezen zijn nu op zijn ergst. Zeker bij de oude duiven.

Leuk om te lezen (of belachelijk) dat onze afdeling 58km korter komt op de midfond morgen omdat het een zwaar seizoen is! 1 uur vliegen cadeau omdat het zo zwaar is. Pardon? Worden we nog serieus genomen?

Ik weet het allemaal niet meer hoor. Een collega zei laatst "Ik heb het idee dat ik in een Asterix en Obelix strip ben beland: omringd door Doetnix, Kannix, Wilnix en Weetnix."
Het lijkt er haast op! Niks doen kan niet. En onze eigen ingehuurde weersvoorspellers vragen over wat er mis was is er 1 in de categorie van "wij van WC-eend adviseren WC-eend."

Martin van Zon schreef nog een goed stuk, zoek maar eens op zijn website.


Dax is los om 13.30 terwijl ZLU St Vincent blijft staan. Snap jij het of snap ik het?

Klaar met gemopper: Jongen gaan vanavond mee. Quievrain, 165km tegenwind. Mooie uitdaging. Jongen staan er aardig op denk ik. Hopen maar op een enkele prijsduif en geen verliezen (zover is het gekomen inmiddels). Ouden lap ik uit Zeeuws Vlaanderen morgen.