dinsdag, augustus 06, 2019

Eitjes of jongen te koop en wat een rui alweer!

Habib en zijn duivin zijn alweer met gezinsuitbreiding bezig (jong wat er ligt is ongeveer 12 dgn nu denk ik). Zo ook mijn Blauwe Saarloos koppel, (beiden direct van Bert) Boaz x Ruth (Boaz mist eigenlijk nooit en Ruth nu ook al 2 uit 2). Doe maar een berichtje als je interesse hebt.


De jonge duiven ruien al enorm. Bizar wat een veren al weer. Ik heb niet verduistert en ook dit jaar het licht niet aangedaan. Ik vrees dat dit laatste deze keer voor een vroegtijdige rui zorgt.
Toch komend jaar nog maar weer eens de rolluiken gaan regelen.

Vandaag de 4 zomerjongen opgeleerd samen met JP.
Als ik het moet beoordelen adhv de fotoos die mijn vrouw me stuurt van het klokje, zijn ze er allemaal weer.
Komend weekend moeten die naar Meer met de afdeling. Ik hoop ze te houden. Het zijn 4 duivinnen, 2 uit Habib x zusje en 2 uit zoon zusje x Limoges

By the way; Habib won van Bergerac nog een zak voer omdat het de eerste eerstgetekende was. Altijd leuk.